Skolen har fået ny sekretær!

28. maj 2019

[tabs slidertype="top tabs"] [tabcontainer] [tabtext]Af Regitze Poulsen, sekretær[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]Hej allesammen

Jeg har siden 1. marts været ansat som skolesekretær på Tommerup Efterskole. Det er mig I møder, hvis I kommer forbi skolens kontor eller hvis I ringer hertil – og jeg glæder mig rigtig meget til, at snakke med Jer.

Jeg har selv gået på Vejstrup Efterskole i 1995/96, hvilket var et super godt skoleår for mig. Efterskolemiljøet er noget helt særligt og det ville være ønskeligt, at alle havde den mulighed. Jeg er rigtig glad for at være en del af dette, og hvor vi alle har fokus på, at de unge mennesker får et berigende år.

Jeg har tidligere arbejdet som sekretær og sygeplejerske og jeg kan allerede fornemme, at mange af mine forskellige kompetencer kan bringes i spil her på TE, og det er jeg rigtig glad for.

Derudover er jeg gift med Torben og vi har 3 skønne unger sammen, Gustav på 12 år, Villads på 9 år og Karen Marie på 3 år.

Vi ses [/tab] [/tabcontent] [/tabs]