Danse- og efterskolelærer søges til Tommerup Efterskole

25. februar 2020

Er du vores nye danselærer? (stilingen er besat)

Som danselærer på Tommerup Efterskole bliver du en del af et stærkt hold. Du skal være med til at udvikle og stå i spidsen for vores nye danselinje. Dans på Tommerup Efterskole skal være med vægt på samskabelse og danseglæde.

Vi søger et dybt engageret dansemenneske, der brænder for at undervise på en efterskole. Eleverne er tilmeldt, forudsætningerne er klar, og nu vi mangler bare den helt rigtige person til,  sammen med os, at udvikle danselinjen.

Du bliver en del af en hverdag, hvor musikken, både i fællessang og i skolens liv, har stor betydning, og vi glæder os til, at også bevægelsen til musik bliver en integreret del af hverdagen på vores efterskole.

Det er en fordel, hvis du  kan undervise i dansk eller i et af sprogfagene engelsk, tysk eller fransk, men andre spændende fagkombinationer kunne også have vores interesse, så byd endelig ind med det, du kan!

Til stillingen kommer naturligvis alle de andre ting, som hører til efterskolelivet – aftenvagter, weekendtilsyn og andre fælles aktiviteter.

Tommerup Efterskole er en almen bred, nutidig og åben skole med et folkekirkekristent livs- og menneskesyn, og vi lægger vægt på, at du kan identificere dig med dette.

Det er vigtigt for os, at eleverne har frihed til selv at forme deres tro og holdninger til livet, både når de er enige og uenige.

Hvis ovenstående har vakt din nysgerrighed, skal du ikke tøve med at ringe til forstander, Peter Munk Povlsen på 29 28 11 72 og høre nærmere om Tommerup Efterskole.

Ansættelse i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation.

Hvis du har lyst til at blive en del af en arbejdsplads med et stærkt kollegialt fællesskab og højt til loftet, så send din ansøgning i en samlet PDF til [email protected].

Ansøgningsfristen er tirsdag den7. april 2020 kl. 12.00. Samtaler afholdes herefter.

(Bemærk at ansøgningsfristen er udskudt fra den 16. marts pga. de specielle omstændigheder med COVID19).

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]