Tommerup Efterskole søger rengøringsassistent/oldfrue

15. juni 2020

[et_pb_section fb_built="1" _builder_version="4.4.8"][et_pb_row _builder_version="4.4.8"][et_pb_column type="4_4" _builder_version="4.4.8"][et_pb_text _builder_version="4.4.8"]

Tommerup Efterskole søger en deltidsansat rengøringsassistent, der kan starte den 1. august.

Ansættelsen er 18,5 timer pr. uge, fortrinsvis på hverdage.

Da vores dygtige rengøringsassistent er blevet lokket til et andet job, søger vi nu en ny. Som rengøringsassistent bliver du en central figur i skolens dagligdag.

Vi lægger stor vægt på at få et behageligt og rummeligt menneske, der sætter en ære i, at skolen bliver holdt pæn og hjemlig. Vi forventer, at du har lyst til at blive en del af den helt særlige stemning, der hersker på en efterskole.

Vi tilbyder et afvekslende og ansvarsfuldt job med familievenlige arbejdstider på en skøn arbejdsplads med højt til loftet, søde elever og gode kollegaer.

Som rengøringsassistent vil dine nærmeste kollegaer være de ansatte i køkkenet, og køkkenlederen vil være din nærmeste leder. Vi håber også, at du er frisk på at give en hånd med i køkkenet, når der er brug for det.

Opgaven består hovedsagelig i

• Rengøring af kontorer og personaleområder
  • Lejlighedsvis hovedrengøring af elevbadeværelser
  • Indkøb og vedligehold af blomster
  • Ansvar for at skolen ser indbydende ud i forbindelse med arrangementer
  • Forefaldende småopgaver

Dine kompetencer kunne være følgende

• Erfaring fra tidligere rengøringsjob
  • Ordentlighed
  • Selvstændighed og fleksibilitet

Skriv gerne i din ansøgning, hvis du har yderligere kvalifikationer, som vil kunne bidrage til skolens liv og dagligdag. Læs mere om skolen på tommerup-efterskole.dk

Send din ansøgning i en samlet pdf-fil til [email protected]. For yderligere information, kontakt køkkenleder Bodil Nygaard eller forstander Peter Munk Povlsen tlf: 64761012. Løn efter kvalifikationer. Ansøgningsfrist er onsdag den 1. juli kl. 10.00. Samtaler afholdes torsdag den 2. juli om formiddagen.

Om skolen

Tommerup Efterskole er en almen bred, nutidig og åben skole med et folkekirke kristent livs- og menneskesyn, og vi lægger vægt på, at du kan forholde dig til dette.

Det er vigtigt for os, at eleverne har frihed til selv at forme deres tro og holdninger til livet, både når de er enige og uenige.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]